ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم
نوشته شده توسط : صادق

ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم


ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم

میخواهم چشمم را به چشمهای عاشقت بدوزم و با تمام وجودم بگم دوستت دارم

میخواهم گرمای آرامش بخش آغوشت را حس کنم

میخواهم با یکی شدن لبهایمان به ساحل آرامش برسم

قسم به شکوه شب و شکوه مهتاب قلبم لبریز از عشق تو است

ای بهترینم قلبم را آشیانه تو میکنم برای همیشه من دنیا را در چشمان تو دیدم

تو تنهاترین آرامش منی عزیزم ستاره را مهمان قلب مهربان تو میکنم

تو فصل بهار را تو قلب من آوردی  ای عشق من تو تک ترین فصل زیبای منی

ای عزیزترینم سرگذشتم را در وجود تو دیدم تو اولین و آخرین معبود منی

من به تو دل بستم فقط تو رو می پرستم با تو شبم مهتابی است

تاقچه خانه دل من همیشه از گلهای عشق تو پر است

عزیزم در عمق قلبم آتشی است قلبم لبریز از عشق تو است

  بدان تو را

بی پایان دوست دارم وهمواره در کنارت خواهم ماند

 

ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم ,
:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 14 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: